• 0722 876 876
  • office@arthurmurray.ro

Dansează pentru a avea o sănătate de fier în această toamnă

Începutul de toamnă vine, pentru multe persoane, cu o stare generală proastă, dureri de cap, dificultăți de concentrare și oboseală accentuată. Acestea sunt manifestări ale asteniei de toamnă, care afectează cel puțin una din zece persoane.

Pentru a avea o stare de sănătate bună și un tonus de invidiat pe tot parcursul sezonului rece, este important să adopți un stil de viață sănătos, dar și să faci mișcare. În acest caz, dansul este forma de mișcare ce are cele mai multe beneficii pentru tine. Iată câteva dintre acestea:

Dansul te ajută să slăbești

Dansul este cea mai ușoară și mai frumoasă formă de slăbi și a te tonifia, dar și de a-ți menține o stare de sănătate optimă. Dansul facilitează pierderea în greutate, prin arderea caloriilor, în aceeași măsură cu alte antrenamente precum joggingul, mersul pe bicicletă și aerobicul. Aproximativ 30 de minute de dans pe zi pot duce la pierderea a 0,5 kg săptămânal.

Previne depresia

Dansul reprezintă o formă eficientă și excelentă de prevenire a depresiei, dar și de combatere a acesteia. Potrivit studiilor efectuate de-a lungul timpului, s-a descoperit că persoanele care au mers regulat la cursuri de dans au manifestat cele mai puține simptome ale acestei boli. Acest lucru este datorat faptului că prin dans, oamenii reușesc să scape de stres și, în plus, își pot exprima sentimentele și trăirile printr-un mod plăcut.

Combate stresul și duce la stări pozitive de dispoziție

Dansul este o activitate socială care duce la legarea de relații armonioase și contribuie la creșterea stimei de sine. În plus, prin mișcare, dansul combate stresul, prin eliberarea tensiunii musculare și îmbunătățirea stării de spirit.

De altfel, dansul este un excelent remediu împotriva stărilor proaste, indiferent ce le cauzează. La Arthur Murray, instructorii sunt pregătiți să elimine aceste stări, prin predarea pașilor de dans.

„În timpul dansului corpul produce și eliberează o cantitate mare de endorfine. Acestea dau o stare de bine persistentă, reduc stresul și relaxează. Când dansăm ne concentrăm pe corelarea mișcărilor, pe execuția pașilor, pe comunicarea cu partenerul de dans, fără cuvinte, ascultăm ritmul muzici. Astfel mintea se eliberează de gândurile negative care ne provoacă tristețe. Zâmbim mai mult, suntem mai bine dispuși și ne umplem de energie. În timp această stare de bine, obținută prin dans, devine o stare generală, ne simțim mai bine, pur si simplu dansând” – au explicat instructorii de la studioul de dans Arthur Murray din București.

Alte beneficii importante

Beneficiile dansului nu se opresc însă aici. Iată ce alte beneficii extraordinare mai are dansul pentru sănătate:

  • Previne bolile cardiace – în urma studiilor efectuate de-a lungul anilor, dansul s-a dovedit a fi mai eficient în prevenirea bolilor de inima decât mersul pe bicicletă.
  • Crește nivelul de energie – cursurile de dans efectuate de cel puțin două ori pe săptămână duc la creșterea nivelului de energie, precum și la stimularea circulației sanguine.
  • Ajută la întărirea sistemului imunitar – dansul are efecte benefice și asupra sistemului imunitar, ajutând la creșterea numărului de leucocite și asigurând o bună circulație a sângelui și un acces mai rapid al anticorpilor în organism.

Dacă te-ai decis să începi un nou curs, atunci vino la școala de dans Arthur Murray. Prima lecție de dans este gratuită, tocmai pentru a vedea care este atmosfera.

Postat de: Cici
Inscrie-te!