• 0722 876 876
  • office@arthurmurray.ro

5 tipuri de dans care te ajuta sa pierzi din greutate

dans latino arthur murray

Este bine stiut faptul ca o ora de dans poate fi comparata, cu brio, cu o ora petrecuta la sala. Dansul este un adevărat antrenament fizic, iar prin fiecare tip de dans se poate pierde un numar însemnat de calorii. Dansul ramane alegerea ideala atunci cand doresti sa te mentii in forma, sa ai o postura de invidiat si un corp tonifiat.

 

Din punct de vedere fizic, dansul aduce rezultate similare cu cele pe care le poți obține la sală, dar în plus acesta are grija și de sănătatea spirituală. Diferitele mișcări ale dansului lucrează toate părțile corpului, fiind tonifiată fiecare grupa de muschi in parte. Iar cu cat este mai rapid ritmul dansului, cu atat caloriile scad mai repede.

Așadar, echipa Arthur Murray a ales 5 dansuri energice care ajută la pierderea în greutate și sunt echivalentul unui antrenament cardio la sală:

dans arthur murray

1.Samba

Samba este un dans extreme de energic si vesel, cu un ritm rapid și mișcări ale corpului care ajută la pierderea a 500 de calorii pe oră. Mișcările de șold, brațe și a picioarelor vor tonifia fiecare parte a mușchilor și vor crește masa musculară.

2.Swing

Swing presupune un ritm extrem de alert și pași rapizi, așadar este un antrenament de cardio intens, unde poți pierde între 300 și 550 de calorii pe oră. Folosirea picioarelor într-un ritm alert duce către tonifierea mușchilor din partea inferioară a corpului.

3.Salsa

Mișcarea continuă a șoldurilor și a taliei va tonifia partea superioară a trunchiului. Ritmul alert al dansului latino salsa te va ajuta să pierzi în jur de 400 de calorii pe oră. De asemenea prin salsa se lucrează și partea inferioară a corpului. Prin pașii care urmează un ritm alert se lucrează mușchii picioarelor și fesierii. Poziția brațelor este, de asemenea, un exercițiu fizic benefic.

4.Cha-Cha-Cha

Cha-Cha-Cha-ul este un alt dans extrem de benefic pentru arderea de calorii. Mișcările segmentate ale dansului lucrează mușchii de la mâini, picioare, șolduri și talie. Prin acest dans se pot pierde până la 400 de calorii per oră.

5.Jive

Unul dintre cele mai alerte dansuri este Jive-ul. Este un dans extrem de energic similar cu un antrenament de aerobic. Pașii ritmați și săriturile creează arderi de 400 de calorii pe oră. Energia și buna dispoziția acestui dans sunt molipsitoare, iar beneficiile fizice de tonifiere a mușchilor sunt vizibile.

dans arthur murray2

Vino la o lectie de dans gratuita la Arthur Murray!

arthur murray lesson

Postat de: Cici
Inscrie-te!